Iedere donderdagavond bent u van harte welkom in de kantine van sporthal Cromstrijen in Numansdorp om een partijtje te schaken. We zijn een gezellige club van ongeveer 40 spelende leden, die in speelsterkte variëren van beginnend schaker tot sterke clubspeler. U vindt dus vrijwel altijd een speler van uw eigen sterkte.
De spelers worden aan het begin van de competitie ingedeeld in een aantal groepen, afhankelijk van hun speelsterkte. Vanaf september spelen we vervolgens drie periodes. Aan het eind van elke periode degradreren/promoveren er 3 spelers naar een lagere/hogere groep.

Daarnaast organiseren we verschillende evenementen. O.a. een simultaan, een gongtoernooi en een snelschaaktoernooi.
Verder doen we met twee teams mee in de competitie van de Rotterdamse Schaakbond.

Simultaan 2018 tegen Luuk Baselmans.
Speelavond: elke donderdagavond vanaf 19.50 uur (september t/m juni)
Speellokaal:sporthal Cromstrijen Buttervliet 3, 3281 LK Numansdorp
Contributie: €80,- per jaar, tm 18 jaar €52,50 en dubbellid €30,-
(giro NL76 ABNA 0465 2080 88 tnv Schaakver. Hoeksche Waard Numansdorp)